Ves al contingut principal

Pagament i devolucions

1. Quins són els mètodes de pagament disponibles?

Per a particulars actualment només admetem el pagament amb targeta de crèdit i dèbit.

2. Quines targetes acceptem?

Acceptem tant targetes de crèdit com de dèbit. Les targetes vàlides per realitzar el pagament són: visa, visa electron, mastercard, maestro i american express.

Evidentment, també podràs fer els pagaments amb les targetes de crèdit EROSKI, i pots pagar de manera immediata o en pagaments ajornats, segons el mètode que hagis escollit en contractar la targeta.

2.a Què són les targetes de crèdit EROSKI? Quins avantatges tenen?

Les targetes EROSKI club Mastercard són targetes visa amb les quals comprar a EROSKI és ple d'avantatges.

- Són de franc per sempre.

- Vàlides a més de 24 milions d'establiments i 1 milió de caixers arreu del món.

- Pots sol·licitar diners a les caixes dels hipermercats EROSKI, supermercats EROSKI center i EROSKI city i també als caixers automàtics, fins a un màxim de 300 € diaris.

- Finançaments especials a les seccions d'electrodomèstics, basar i tèxtil dels nostres hipermercats EROSKI.

- Promocions i descomptes exclusius als nostres establiments EROSKI.

- Bonificacions i sorteigs.

- Dins i fora d'EROSKI gaudiràs de facilitats de pagament flexibles. Tu tries: pagament immediat, mensual o especial quota fixa.

- Si encara no tens la targeta i la vols aconseguir, demana-la de franc aquí

3. El pagament a EROSKI online és segur?

A EROSKI online la garantia i el compromís en matèria de seguretat en les transaccions amb els clients ha estat des de sempre una de les nostres prioritats principals. Per això, fer la compra en la nostra botiga en línia és la manera més ràpida, còmoda i fiable d'omplir la nevera sense sortir de casa.

El nostre sistema de comerç electrònic es troba en un servidor segur, amb una certificació obtinguda i avalada per l'ace (agència de certificació electrònica). D'aquesta manera, qualsevol enviament d'informació confidencial es fa de manera forma totalment segura, per mitjà del sistema avançat d'encriptació de dades ssl (secure socket layer).

4. Puc pagar amb una targeta que no està al meu nom?

La comanda es lliurarà al titular de la targeta utilitzada per pagar. Per seguretat, en el moment del lliurament, et podem sol·licitar el nif amb el qual et vas registrar i la targeta amb la qual s'ha fet el pagament.

Queda sota la responsabilitat del client/a el fet de donar autorització a un tercer, sempre major d'edat, per a la recepció i signatura de l'albarà de lliurament.

5. Quan es carrega el pagament al compte bancari?

El pagament es formalitza el mateix dia del lliurament de la comanda. Si posteriorment hi ha alguna devolució de comanda, es farà un abonament al compte.

6. El preu en línia és el mateix que als hipermercats i supermercats?

Els preus dels productes del supermercat online són els mateixos que els de la botiga des de la qual et preparen la comanda.

7. Quina és la política de devolucions?

En el cas que no et trobis plenament satisfet amb la compra realitzada, podràs tornar el producte o els productes, i abonar finalment l’import de la compra efectivament realitzada.

A més de tot allò que s’ha exposat anteriorment hi ha el dret de desistiment i/o resolució en aquells casos en què, per la mateixa naturalesa dels béns objecte d’adquisició, sigui impossible portar-la a terme, sense perjudici de la reclamació corresponent dels danys i perjudicis patits.

Com a client, tens dret de desistir totalment o parcialment de les compres fetes a EROSKI/online en un termini màxim de 14 dies naturals sense necessitat de justificació.

Per exercir el dret de desistiment, caldrà notificar la decisió de desistir del contracte a través d’una declaració inequívoca (per exemple, una carta enviada per correu postal o correu electrònic), adreçada a:

EROSKI, scoop
(nom comercial: EROSKI)
EROSKI onlinebarrio san agustín, s/n
48230 elorrio, bizkaia
tel.: 902.100.441
adreça electrònica: compraonline@EROSKI.es
inscrita al foli 1.812, anotació 1a del llibre d’inscripció de societats cooperatives i altres agrupacions empresarials del registre de cooperatives d’euskadi, número d’inscripció 2003.0.088.

Pots utilitzar el model de formulari de desistiment que figura en el punt 5 de l’apartat de les condicions generals del servei, ubicada en la part inferior de la web.

8. Com torno els productes si no em convencen?

Volem que quedis completament satisfet amb la compra. Per això, si no vols algun producte quan t’arribi, només cal que el tornis al repartidor. Comunica’ns per correu electrònic la devolució i te n’abonarem l’import. Així de fàcil, sense que calgui donar-nos cap explicació.

9. Què passa si rebo un producte en mal estat?

Contacta amb el nostre servei d’atenció al client i explica’ns el teu problema. Com pots llegir en la secció “els nostres compromisos”, et donem garantia total de satisfacció. Pots estar segur que solucionarem el problema ràpidament.

10. Què passa si un producte de la meva comanda no està disponible en la botiga?

De la mateixa manera que quan vas a l’hipermercat, de vegades que no tenim tots els productes del nostre catàleg, però no per això et quedaràs sense el que volies. Si en el moment de preparar la teva comanda hi ha algun producte que no està disponible, el substituïm per un altre de similar de qualitat igual o superior, llevat que ens indiquis el contrari. En cas que algun aliment fresc que vas seleccionar no estigui disponible a les nostres botigues i no en tinguem un de característiques similars, et trucarem per fer-te una proposta i t'informarem del nou cost.

11. Puc demanar la factura electrònica?

En lliurar-te la comanda també se't lliura l'albarà amb les dades de la comanda. Si necessites factura per declarar l'IVA com a autònom o empresa, a l'hora de fer la comanda en la pantalla de confirmació se't preguntarà si vols factura i se t'enviarà adjunta una factura amb l'IVA desglossat.

Utilizamos cookies propias y de terceros para analizar el uso y medición de la web con el fin de mejorar tu experiencia de compra. Si continuas navegando, consideramos que aceptas su uso. Puedes cambiar la configuración u obtener más información aquí.

XCerrar aviso de cookies