Ves al contingut principal

Servei a domicili

1. Quin és el preu de preparació i tramesa de la comanda?

El cost de les comandes serà de 5,98 € si és un enviament a domicili i gratuït si es fa la recollida a la botiga.

Si la comanda conté almenys un televisor o un gran electrodomèstic (entenent per gran electrodomèstic una rentadora, una assecadora, un rentaplats, un forn, un frigorífic o un congelador) l'enviament a domicili serà gratuït.

2. El servei en línia, arriba a casa meva?

Enviem comandes pràcticament a tot arreu on tenim botigues físiques. Per saber si actualment servim comandes en el teu domicili habitual o en un altre domicili, consulta el teu codi postal en la pàgina principal de la web.

És possible que actualment no oferim aquest servei en la teva adreça. Si hi estàs interessat, envia'ns un missatge de correu electrònic al Servei d'Atenció al Client sol·licitant el servei en la teva zona i, si l'implantem, seràs el primer a saber-ho.

Recorda que el repartidor necessitarà una autorització per part del client per accedir a zones amb vigilància personal o electrònica. N'hi ha prou amb cinc minuts com a màxim per als tràmits necessaris per a l'accés a aquesta àrea.

3. Quin és l'horari de lliuraments?

En la botiga en línia d'electrònica el nostre servei de repartiment és de dilluns a divendres. El personal de transport et trucarà per acordar l'horari de lliurament.

4. Què passa si la comanda arriba tard?

Encara que intentem que no passi, de vegades la comanda arriba tard a causa de circumstàncies que són fora del nostre control. Si preveiem que arribarem fora de l'hora, t'avisarem amb una trucada al teu telèfon de contacte.

Si no reps la nostra trucada i la comanda no t'ha arribat en la franja reservada, posa't en contacte amb el nostre Servei d'Atenció al Client i informa'ns del problema o envia'ns un missatge de correu electrònic i et respondrem amb la màxima rapidesa possible.

Recorda que el repartidor necessitarà una autorització del client per accedir a zones amb vigilància personal o electrònica. N'hi ha prou amb cinc minuts com a màxim per als tràmits necessaris per a l'accés a aquesta àrea.

5. Què passa si no puc ser a casa en la franja horària de la meva comanda?

No t'amoïnis. Si ja no ets a temps de canviar la teva franja horària i no hi seràs a l'hora que tenies reservada, truca al nostre Servei d'Atenció al Client i avisa'ns per poder canviar les dades de lliurament.

De tota manera, si en el moment del lliurament no hi ha ningú, el repartidor s'emportarà la comanda. En aquest cas, posa't en contacte amb el nostre Servei d'Atenció al Client i informa'ns del problema.

6. És possible enviar la comanda a una adreça diferent al titular del pagament?

Com ja saps, pots tenir fins a 3 adreces diferents registrades al teu compte i modificar-les sempre que vulguis en l'apartat "Les meves dades" a El meu Eroski.

Quan facis la comanda et donarem la possibilitat de triar una adreça o una altra i la compra es lliurarà a la persona titular de la targeta que s'ha utilitzat per pagar.

7. Pot recollir la meva comanda una altra persona?

En cas que no puguis recollir la comanda, sí que pot fer-ho una altra persona per tu, sempre que qui signi l'albarà de lliurament sigui un adult de més de 18 anys i tingui la teva autorització.

Utilizamos cookies propias y de terceros para analizar el uso y medición de la web con el fin de mejorar tu experiencia de compra. Si continuas navegando, consideramos que aceptas su uso. Puedes cambiar la configuración u obtener más información aquí.

XCerrar aviso de cookies